Ungdomssamling 2024

Vadsø 15. januar 2024

Invitasjon til ungdomssamling

Alle ungdommer i aldersgruppen 12 – 18 år i fosterfamilien inviteres til samling.

Vi legger opp til sosialt samvær, slalåm, musikkverksted og luftpistol- og evt. bueskyting. Det blir overnatting på hotell, og dette + alle aktiviteter (inkl. slalåmutstyr og heiskort) dekkes av Norsk Fosterhjemsforening Finnmark.

Reise må den enkelte betale selv. Søk evt. barnevernet om dekning av reiseutgifter, se vedlagte søknadsskjema som kan brukes.

For å kunne gjennomføre samlinga trenger vi minimum 8 deltakere.

Det er mulighet for de foresatte som ønsker det å delta, men de må betale for overnatting, mat og aktiviteter kr. 2000,- pr. pers. for hele helga (inkl. hettegenser). Betales innen 16. februar. Dere får tilsendt faktura etter påmelding. Vi refunderer ikke deltakeravgift om du/dere ikke kommer på samlinga.

I tillegg kommer utgifter til evt. leie av slalåmutstyr, dagskort og heiskort.

Alle som deltar får hver sin hettegenser med trykk.

Bindende påmelding innen 7. februar.

Hvis du har spørsmål og/eller vil delta, så ta kontakt på finnmark@fosterhjemsforening.no

Håper vi ses 😀.

Mvh styret i Norsk Fosterhjemsforening Finnmark

Her finner du invitasjonen hvis du vil skrive den ut.

Høsten 2023 – planer 🙂

Vi har mange planer for høsten 2023 – så her er det bare å hive seg med!

1. Arctic Race og gratiskonsert med Sandra Lyng
    Torsdag 17. august kl 16:30 har Sandra Lyng konsert på Alta Live scenen. Isah og Ruben skal også være med på konserten.
    Fosterhjemsforeninga har gratisbilletter til medlemmer og støttemedlemmer – så send oss en epost med antall billetter du/dere ønsker. Om det er andre som ønsker billetter så send oss beskjed så skal vi se hva vi kan få til!
    For alle fosterfamilier inviterer Bufetat til pizza og drikke før konserten, vi møtes i lokalene til Bufetat kl 15:15. De som ønsker å være med på dette sender oss en epost – dette pga. bestilling av pizza.
    Svar på både billetter og deltakelse på pizzatreff må vi ha innen 10. august 🙂 på epost finnmark@fosterhjemsforening.no
  2. Ungdomssamling for ungdommer 12-18 år i fosterhjemmet. Dette skal vi ha  i september.
  3. Familiesamling for hele fosterfamilien skal vi ha i oktober.

Hvis du vil delta på en eller begge samlingene og ønsker mer informasjon om tid og sted osv., så send oss en epost finnmark@fosterhjemsforening.no

Håper vi ses 🙂