BLI MEDLEM!

Fosterhjem, besøkshjem og beredskapshjem har et utrolig viktig samfunnsoppdrag – kanskje det aller viktigste?

Bli medlem i dag – klikk her for avtalegiro, eller her for VIPPS/faktura.

Norges mest sårbare barn under omsorg får en ny mulighet, mange får et helt nytt liv som gir de mulighet til å bli trygge voksne med god livsmestring. Det er et spesialisert omsorgsoppdrag som krever skreddersøm til hvert unike barn og deres livsverden, samt til omsorgshjemmet der barnets liv leves og utvikles!

Norsk Fosterhjemsforening jobber for at barn som er omsorgsplassert, og deres omsorgsbase, får det de trenger for å ha trygge og forutsigbare rammer. Vi er her også for å være et fellesskap for familiene, både de voksne og barna – vi er her for å kunne hjelpe, dele erfaringer og gi gode råd.

Alle typer godkjente fosterhjem, beredskapshjem, familiehjem, besøkshjem kan bli medlemmer hos oss. Medlemskapet koster 540,- pr kalenderår, 270,- fra 1. september.

Enkeltpersoner, lag, foreninger, bedrifter, barnevernstjenester, private fosterhjemsaktører og tilsvarende ordninger er alle velkomne som støttemedlemmer. Det er også besteforeldre eller andre pårørende. Et støttemedlemskap koster 250,- pr kalenderår, 125,- fra 1. september (uten Fosterhjemskontakt).

Les mer om våre forskjellige medlemskap her.

Kommunale barnevernstjenester og andre private fosterhjemsaktører oppfordres også til å melde inn sine fosterhjem og andre godkjente ordninger, og betale medlemskap for disse!

Gjennom å bli medlem samtykker jeg til Norsk Fosterhjemsforenings personvernerklæring.

Klikk her for å bli medlem

med VIPPS, faktura eller annen betaler