Verv en venn – vinn gavekort hos XXL

Kjenner du noen som burde vært medlem hos Norsk Fosterhjemsforening? Verv dem – og du er med i trekningen av gavekort på 1000 kroner hos XXL.

Sammen er vi sterkere! Norsk Fosterhjemsforening trenger flere medlemmer. Bli med på høstens vervekonkurranse og verv et nytt medlem til foreningen vår.

Våre beste vervetips
Når du skal verve nye medlemmer, så er det lurt å fokusere på at man støtter en god sak samtidig som man får nyttige medlemsfordeler. Både voksne og barn i fosterfamilier får mye ut av medlemskapet i foreningen. Mange setter ekstra stor pris på det lokale nettverket og samlingene hvor de møter andre i samme situasjon som dem selv. Rådgivningstelefonen er også en svært populær medlemsfordel.

Noen av våre medlemsfordeler

• Rådgivningstelefon
  • Lokale nettverk
  • Fysiske samlinger for familier og for ungdom
  • Likepersoner
  • Advokatbistand
  • Medlemsblad og nyhetsbrev
  • Rabatt og økonomiske fordeler på kurs/konferanser

Les mer om våre medlemsfordeler her.

Kampanjepris
Spar penger! De som melder seg inn i høst får halv pris på medlemskapet ut året. Nå koster det bare 270 kroner ut 2022 for vanlige medlemmer, og 125 kroner for støttemedlemmer. Les mer om det her.

Meld deg inn her!

Husk å oppgi navnet til den som verver det nye medlemmet for å delta i høstens vervekonkurranse som varer fram til 1. november.