Norsk Fosterhjemsforening oppfordrer alle som jobber i fosterhjemsomsorgen til å:

Meld inn fosterhjem, beredskapshjem, familiehjem og besøkshjem som medlemmer!

eller send en e-post til post@fosterhjemsforening.no så hjelper vi deg.

Vi får tilbakemelding om at foreningens arbeid og medlemstilbud er en god støtte til den fantastiske jobben dere gjør i tjenestene. Her kan du lese mer om noe av vårt faglige tilbud til medlemmene.

Vi opplever også at mange av våre medlemsfordeler gir ekstra støtte til å kunne stå i oppdraget, både vår nasjonale Rådgivningstelefon og tidsskriftet Fosterhjemskontakt er gode eksempler på dette. Et medlemskap, som inkluderer alle i fosterfamilien, koster bare 270 kr ut året – deretter 540 kr/år!

5 gode grunner til å melde inn fosterhjem som medlemmer:

Hjelp oss støtte alle fosterhjem i Norge! Meld inn fosterhjemmene som medlemmer!

Meld inn fosterhjem, besøkshjem og beredskapshjem som medlemmer. Norsk Fosterhjemsforening jobber for at alle barn og unge som bor i fosterhjem skal få det de trenger for en trygg og forutsigbar oppvekst.

eller send en e-post til post@fosterhjemsforening.no så hjelper vi deg.

TAKK for all fantastisk innsats som dere i tjenestene gjør for både voksne og barn i fosterhjemmene ❤️