Brobyggerkurs

Meld deg på Brobyggerkurset!

Norsk Fosterhjemsforening inviterer til Brobyggerkurs 21. – 22. november 2015. Les invitasjonen her.

Gjennom prosjektet «Brobygging mellom foreldre og fosterforeldre» skal det utdannes brobyggere i hele landet. Disse brobyggerne skal gjøre en innsats for at andre foreldre og fosterforeldre kan klare å samarbeide på en god måte.

Vi trenger i første omgang godt samarbeidende foreldre og fosterforeldre som kan være erfaringsformidlere i dette spennende prosjektet. Helst ønsker vi par av en foreldre og en fosterforelder som har klart å samarbeide på en god måte, men vi er også interessert i å utdanne foreldre/fosterforeldre som ikke nødvendigvis hører sammen.

vi trenger en forelder og en fosterforelder i hvert fylke. Hvis du synes dette høres spennende ut, og du kvalifiserer til rollen, inviterer vi deg på kurs i Oslo. Kurset arrangeres 21. og 22. november.
Vi dekker kurs, reise og opphold.

Hvis du ønsker mer informasjon eller vil melde din interesse, kontakt Åse L. Larsen på telefon 932 54 996 eller Heidi Hansen på telefon 916 42 030. Eventuelt kan du sende en mail til redaksjon@fosterhjemsforening.no.

Med vennlig hilsen Norsk Fosterhjemsforening, Åse Larsen og Heidi Hansen

Les tidligere innlegg her.