God nyhet til alle våre medlemmer: Strømming av Fosterhjemskonferansen 3.-4. mai!

Fosterhjemskonferansen 2018, «Fosterhjem til barnets beste – Hva er utfordringene? Hva er løsningene?» torsdag 3. og fredag 4. mai er fulltegnet. Nå må vi sette stopp ved rundt 150 deltakere. Det er tydelig at vi har truffet godt med programmet og foredragsholderne.

Foreningen har nå fått en mulighet å utføre strømming av konferansen på nett-Tv slik at flest mulig medlemmer kan få følge med på konferansen. Det betyr at du kan følge konferansen hjemmefra via vår Facebook side samt på Norsk Fosterhjemsforening sin side på YouTube (YouTube live).

Foreningen ønsker å benytte seg av denne muligheten om strømming for å nå ut til flere fosterforeldre. Strømming har vi aldri gjort tidligere på noen av våre konferanser. Vi er derfor spent på utprøving av dette. Vi må innrømme at vi heller ikke har budsjettert for utgifter til strømming.  Dersom du setter pris på strømmingstilbudet og ønsker å benytte deg av det, anmoder vi derfor om at du Vippser kr 300 under sendingen til Norsk Fosterhjemsforening (Vippsnummer 502607), evt innbetaler til bankkonto (7050.05.26082). Mer informasjon kommer på Facebook om dette.  Komplett program for fosterhjemskonferansen 2018 kan du lese her!