Priser og påmelding

Vi har satt sammen ulike deltakerpakker slik at du kan velge akkurat det som passer for deg eller dere.

Send oss en e-post med informasjon om hvilken pakke du/dere ønsker og hvem påmeldingen gjelder til Norsk Fosterhjemsforening Vestfold og Telemark.

Priser med overnatting per person

Fredag – søndag i dobbeltrom: kr. 4990.-

Fredag – søndag i enkeltrom: kr. 5950.-

Lørdag – søndag i dobbeltrom: kr. 3990.-

Lørdag – søndag i enkeltrom: kr. 4200.-

Det tilkommer en egenandel på kr. 500.- .

Priser uten overnatting per person

Dagpakke lørdag: kr 900

Dagpakke søndag kr. 900.-

Det tilkommer en egenandel på kr 200.-.

Avbestillinger

Alle avbestillinger må gjøres skriftlig til vestfoldtelemarkfosterhjemsforening.no. Ingen refusjon etter 4. oktober. Eventuell refusjon tilbakebetales samme konto som betalte inn.

Ved færre en 40 påmeldte vil arrangementet bli avlyst.

Søk barnevernstjenesten om kursstøtte

Visste du at du som fosterforelder kan søke din lokale barnevernstjeneste om å få dekket deltakeravgiften? Svært mange får innvilget søknadene! Kopier gjerne teksten nedenfor 🙂

Hei…

Vi ønsker å delta på kurshelg for fosterforeldre i regi av Norsk Fosterhjemsforening i Larvik 18.-20. oktober 2024. Vi legger ved informasjon/innbydelsen i denne mailen.

Vi har tidligere ikke benyttet oss av muligheten i fosterhjemsavtalen til å få dekket utgifter til kurshelg.

Vi mener at vi vil ha stort utbytte av denne konferansen, både faglig og sosialt.

Dette vil også være en av veldig få helger i løpet av året der vi har barnefri.

Håper dere er villig til å dekke dette kurset for oss, med overnatting.

Mvh…

Har du spørsmål om påmelding eller deltakelse? Ta kontakt med Norsk Fosterhjemsforening Vestfold og Telemark.

Om hotellet
Quality Hotel Grand Larvik har nye hotellrom og nytt konferansesenter. Hotellet ligger vis a vis bryggene i indre havn med vakker utsikt over fjorden. Hotellet er kjent for god mat, sentral plassering og høyt service-nivå. Hotellets sentrale og sjarmerende beliggenhet gir kort vei til Larvik sentrum, jernbanestasjon og Larviks varierte kulturtilbud. Trenger du et døgn ekstra på hotellet eller du har andre praktiske spørsmål til hotellet, – ta kontakt direkte på telefon 33 19 69 00.

Reise og ankomst
Det er kort vei til viktige trafikknutepunkt som E18, tog, ferge og Torp flyplass. Det er gode parkeringsmuligheter i nærheten av hotellet. Tog og buss stopper på Larvik togstasjon, 100 m rett nedenfor hotellet. Vestfold Taxi telefon 33 42 02 00.