Her ser du en oversikt over våre aktiviteter

Telemark

22. Kveldskafe Kl. 18-20

12. Kveldskafe Kl. 18-20, mer info kommer
15.-16. Sommeravslutning for styret

Innbydelser og info om arrangementer vil komme på epost og FB siden til Telemark.

Med forbehold om endringer.

Velkommen!

13.12.2018

Familiebowling i Telemark

Nyåpnede O`Learys i Skien, ble samlingspunktet for fosterfamilier i Telemark en søndag i november. O`Learys har fort blitt et populært samlingssted og en må være ute i god tid for å få booket plass. Vi fikk booket 6 bowlingbaner og bord samlet i restauranten! Vi startet med en god lunsj, midt i blinken med hamburger på en søndag! Her ble det tid for å møte nye kjente og en god voksen prat. Det var en god stemning rundt bordene og timene gikk fort før det var tid for å spille bowling. Vi var 45 stykker og det var ekstra gøy med flere ungdommer som fant hverandre. Bowlingen er jo en kamp med kjeglene og her kom vinnerinstinktene frem. Her var det om å gjøre å ha gode teknikker eller unnskyldninger når en trengte det. Herlig å se de minste på 5-6 år med kuler som veide nesten det samme som dem selv. Biologiske barn og fosterbarn side om side i kampene, alvoret i det kulen skal møte kjeglene og poengene skal opp på tavlen. Vi må heller ikke glemme den store flotte heiagjengen som alltid var der, uansett poeng! Styret hadde laget en god fordeling på banene og kampen var i gang! En flott, sosial ettermiddag med mye latter og gode smil på små og store. Vi ser at familiesamlinger er gode møteplasser og styret ønsker å fortsette å jobbe med disse arrangementene.