«Vi vil gjøre en forskjell for barn og unge»

– det er motivasjonen til mange av omsorgspersonene som har svart på Den Årlige Fosterhjemsundersøkelsen 2021!

Den 10. mai lanserer Norsk Fosterhjemsforening rapporten «Vi vil gjøre en forskjell for barn og unge», en brukerundersøkelse som over 1000 fosterhjem har svart på.

Lanseringen livesendes på Facebook mandag 10. mai kl.13-14. Barneombudet, FO og Landsforeningen for Barnevernsbarn er noen av de som har bidratt til undersøkelsen, og skal kommentere funnene denne dag. Vi vil i tillegg høre fra Ungdomsutvalget i Norsk Fosterhjemsforening, og ha en samtale med viktige aktører og politikere på området.

10. mai er også jubileumsdag for Norsk Fosterhjemsforening – som i år fyller 40 år. Velkommen til å delta på en viktig lansering og feiring av Den nasjonale Fosterhjemsdagen!

Her kan du se opptak fra rapportlanseringen mandag 10. mai