Aktiviteter

Vi prioriterer å legge ut informasjon på Facebook-siden til NFF Oslo, siden det er lettere å dele informasjon om når og hvor vi skal ha aktiviteter der. For de av våre medlemmer som bor på hemmelig adresse unngår vi derfor å legge ut nøyaktig sted for våre aktiviteter her.

Men all informasjon ligger altså på Facebook-siden og sendes også ut med arrangement-info når vi gjør det. Registrér din e-postadresse i medlemsregisteret, så er du garantert informasjon – dersom du ikke er på Facebook.

Her er våre planlagte aktiviteter i 2024 :

Fagdag og årsmøte

10.02.2024 kl 10-15 sammen med Norsk Fosterhjemsforening Akershus. Sted: mest sannsynlig sentralt i Lillestrøm.

Familiehelg

Oktober: Vi samles til en hyggelig helg sammen – hele fosterfamilien.
For mer informasjon: Se Facebook-siden og informasjon sendt på e-post.

Tidligere arrangmenter:

Høst 2017:

22.10.2017: Temadag for fosterforeldre: «Traumebevisste fosterhjem» ved psykiatrisk sykepleier og fostermor Marianne Borgen.

Foredragsholder Marianne Borgen under temadagen i oktober 2017. Foto: Hilde Nyman

September 2017: Familiehelg på Tjøme sammen med Norsk Fosterhjemsforening Akershus og Østfold. Klatring, sosialt samvær, bading, aktiviteter. Faglig foredrag ved psykolog Joakim Haarklou.

Karaoke er populært!

Foredragsholder Joakim Haarklou under familiehelgen. Foto: Hilde Nyman

Vår 2017:

Juni: Familiedag på Frambu. Aktiviteter på det fine ute-området og grilling.

Høst 2016:

November: Førjulsaktivitet

9-11.september: Familiehelg på Finnskogen.

Vår 2016

17. april 11:30-15:00 Familiedag – vi er ute og samles til familieaktiviteter og griller sammen.

Grønliåsen_lite

5. juni 12:00-15:00: Aktivitetsdag

Hundekjøring_lite Balanse_lite

Foto: Fra  Aktivitetsdagen 2015.

30. oktober
Aktivitetsdag

Norsk Fosterhjemsforening Oslo fyller 25 år med Aktivitetsdag for hele familien.
For mer informasjon – se Facebook.