Årsmøte 2023/24

Dato for årsmøtet der vi oppsummerer 2023, blir lørdag 10.02.2024 kl 10-15 – som tidligere annonsert i Facebook-gruppen og sendt ut på e-post til alle medlemmer.

Mer info, sakspapirer og detaljer om sted – kommer snart!

Vi kombinerer årsmøtet med en fagdag for fosterforeldre.

Arrangementet er gratis og det blir lett servering samt lunsj.
Hele programmet for fagdagen er ikke spikret, men det blir faglig påfyll for deg som fosterforelder/medlem i fosterfamilien, sosialt samvær med andre fosterforeldre, samt en mulighet til å påvirke i foreningen på årsmøtet (som pleier å gå nokså raskt!).
Angående årsmøtet er det frist 15.01.24 med å komme med forslag til saker til årsmøtet, eller forslag til kandidater til styret. Vi er alltid på jakt etter fosterforeldre som ønsker å bidra inn i styret! Ta kontakt dersom det er noe du kunne tenke deg eller har spørsmål om. 🙂
Styret kommer tilbake med mer informasjon om programmet, nøyaktig sted og påmeldingskjema om ikke lenge.
Håper vi sees!

Årsmøte 2022

Årsmøter i Norsk Fosterhjemsforening Oslo

Vi pleier å avholde årsmøte i Oslo-avdelingen på starten av året – gjerne i tilknytning til en aktivitet.

Årsmøtet i 2022 ble avholdt i februar 2022 på Scandic Lillestrøm i forbindelse med en Fagdag for fosterforeldre. Alle medlemmer skal ha fått innkalling på e-post , og informasjon ble også publisert på Facebook.

Har du forslag til aktiviteter, saker vi bør være opptatt av eller annet? Send gjerne en e-post til oss på oslo@fosterhjemsforening.no, eller skriv på Facebook-siden vår.

Her kan du lese protokollen fra våre tidligere årsmøter: