Her kan du lese litt informasjon fra våre årsmøter

• Årsmøte 2021 innkalling
    • Årsmøte 30.01.2022
      Velkommen til årsmøte 2022 i Norsk Fosterhjemsforening Oppland søndag 30. januar klokka 12.00.
      I år holdes årsmøtet vårt digitalt, på grunn av Covid-19-situasjonen. Fordelen ved det er at du kan delta på årsmøtet fra egen stue. 🙂
      Et fosterhjem har ett medlemskap. Begge fosterforeldre har stemmerett. Det samme har alle hjemmeboende barn mellom 16 og 25 år. Hver enkelt som vil delta (årsmøtedeltaker) og ha stemmerett på møtet må melde seg på innen fredag 28. januar klokka 09.00. Vi trenger en epostadresse til hver enkelt deltaker hvis dere ønsker å delta flere fra samme familie. Vil hele familien være med og se på (via en pc) har dere altså bare én stemme og det er kun den som er registrert med navn og epostadresse som anses som påmeldt/deltaker på årsmøtet.
      For å delta i årsmøtet må du sende oss en epost på oppland@fosterhjemsforening.no innen 28.01.22 kl. 09.00. Du må oppgi fullt navn (evt. også navnet til den medlemskapet er registrert på), mobilnummer og e-postadressen din slik at vi kan sende deg lenke til møtet.
      Alle som er påmeldt vil før møtet motta en epost med lenke til årsmøtet. For å delta på møtet er det tilstrekkelig å klikke på lenka i god tid til møtet starter. Du trenger derfor ikke ha TEAMS på pc´n eller telefonen din for å kunne delta. Er du ikke kjent med Teams, så logg deg på i god tid for å gjøre deg kjent og for å sikre deg at du får det til. Stemmegivning på møtet foregår i Teams. Avstemningen skjer anonymt, og vår tekniker vil motta alle stemmene. Møtet blir tatt opp for dokumentasjon, men slettet når protokollen er undertegnet.
      Før oppstart av møtet vil vi informere om noen kjøreregler for møtet:
      Bruk videokamera under møtet.
      Mute (slå av) mikrofonen når du selv ikke snakker.
      Benytt gjerne bakgrunnsbilde/diffus bakgrunn dersom du ikke vil vise annet enn deg selv i bildet.
      Vi ber om forståelse for tekniske utfordringer som kan oppstå.
      Saksliste og årsberetning 2022 er lagt ut på foreningens hjemmeside og facebookside.
      Velkommen – håper å se mange av medlemmene våre på årsmøtet 2022!
      Mvh styret i Norsk fosterhjemsforening, Oppland.
    • saksliste årsmøte 2022 (4)
  • Årsmøte 2021 innkalling
  • Innkalling: Årsmøte 2020