Her finner du inspirasjon og gode tekster til vervearbeidet ditt!

SMS-tekst til personlig verving:

Kjære xxx! Vi invitere dere som fosterhjem til å bli medlem i Norsk Fosterhjemsforening! Her får du mange medlemsfordeler, tilhørighet og samvær med andre familier – og vi trenger flere stemmer som styrker foreningens gjennomslagskraft! Send FOSTERHJEM til 2003 for å bli medlem, det koster bare 270 kr ut året – deretter 540 kr/år. TUSEN TAKK for at dere blir med! 😊

Kjære xxx! Vi invitere deg til å bli med å støtte fosterhjemssaken ved å bli støttemedlem i Norsk Fosterhjemsforening! Du vet hvor viktig denne saken er for oss, og vi trenger flere stemmer som styrker foreningens gjennomslagskraft! Send HEIAFOSTERHJEM til 2003 for å bli støttemedlem, det koster bare 125 kr ut året – deretter 250 kr/år. TUSEN TAKK for at du blir med å støtter! 😊

E-post til personlig verving:

Kjære xxx!

Vi setter så stor pris på deg og familien din, og skulle ønske at dere blir medlemmer i  Norsk Fosterhjemsforening. Det koster bare 270 kr ut året – deretter 540 kr/år – og man får mange medlemsfordeler, tilhørighet og samvær med andre familier.

Vi trenger flere stemmer som styrker foreningens gjennomslagskraft! Meld deg inn som medlem her, eller send kodeord FOSTERHJEM til 2003.

Takk for at dere blir medlemmer 😊

Kjære xxx!

Vi setter så stor pris på deg og vil invitere deg til å bli fosterbestefar/fosterbestemor/fostertante/fosteronkel/etc og støtte fosterhjemssaken ved å bli støttemedlem i Norsk Fosterhjemsforening.

Meld deg inn som støttemedlem her, eller send kodeord HEIAFOSTERHJEM til 2003. Det koster bare 125 kr ut åre – deretter 250 kr/år!

Du er den beste fosterbestefar/fosterbestemor, fostertante, fosteronkel/etc som noen kunne tenke seg!

Takk for at du blir medlem 😊

5 gode grunner til å støtte fosterhjemssaken

1.  Som medlem hjelper vi deg ved å jobbe med påvirkningsarbeid for at ALLE som bor i fosterhjemmet skal ha trygge, gode og forutsigbare rammer.

2.  Flere medlemmer gir flere stemmer – flere stemmer styrker foreningens gjennomslagskraft!

3.  Som medlem får du tilgang til en rekke flotte medlemsfordeler, f.eks. rådgivningstelefon, likepersonsamtaler, medlemsbladet Fosterhjemskontakt, avtalepriser hos samarbeidende advokater, samvær og kontakt med andre fosterfamilier.

4.  Vi holder deg oppdatert på viktige hendelser som skjer innen fosterhjemsfeltet!

5.  Norsk Fosterhjemsforening er den eneste organisasjonen i Norge som jobber for ALLE medlemmene i fosterhjemmet, både barna og de voksne – til barnas beste

1.  Som støttemedlem hjelper du oss i arbeidet for at ALLE som bor i fosterhjemmet skal ha trygge, gode og forutsigbare rammer.

3.  Som støttemedlem anerkjenner du den fantastiske innsats alle fosterhjem gjør for barna og for samfunnet!

4.  Du blir oppdatert om alt spennende som skjer på fosterhjemsfeltet!

5.  Norsk Fosterhjemsforening er den eneste organisasjonen i Norge som jobber for hele fosterhjemmet!

Hilde har blitt fostertante!

Nå oppfordrer hun alle andre til å gjøre det samme, å bli støttemedlem!