Hva skulle Norge gjort uten fosterhjemmene?

Er du fosterbestemor eller fosterbestefar? Eller er du så heldig å være fostertante eller fosteronkel? Du som har en relasjon til et fosterhjem, er ekstra velkommen som støttemedlem i Norsk Fosterhjemsforening!

Støtt den viktige jobben som Norsk Fosterhjemsforening gjør for alle fosterbarn i Norge!

• Som støttemedlem hjelper du oss i arbeidet for at ALLE som bor i fosterhjemmet skal ha trygge, gode og forutsigbare rammer.

• Flere medlemmer gir flere stemmer – flere stemmer styrker foreningens gjennomslagskraft!

• Som støttemedlem anerkjenner du den fantastiske innsats alle fosterhjem gjør for barna og for samfunnet!

• Du blir oppdatert om alt spennende som skjer på fosterhjemsfeltet!

• Norsk Fosterhjemsforening er den eneste organisasjonen i Norge som jobber for hele fosterhjemmet!

Hjelp oss hjelpe alle fosterbarn i Norge! Bli støttemedlem!

Som støttemedlem bidrar du til at alle barn og unge som bor i fosterhjem skal få det de trenger for en trygg og forutsigbar oppvekst! Du støtter alle fosterhjem, besøkshjem og beredskapshjem i det viktige samfunnsoppdrag de står i. Du vil bli oppdatert på hva som skjer i foreningen og på fosterhjemfeltet, og får også mulighet å motta tidsskriftet Fosterhjemskontakt.