Redigering av fylkesforeningens webside

Endring/redigering av fylkesforeningens webside:

Oppdatert informasjon vil bli lagt ut her.

Oktober 2015:

Fylkesforeningene har nå tilgang til å endre egen hjemmeside!

Høsten 2015 ble det utsendt en automatisk mail fra webbyrået til alle fylkesforeningenes e-postadresser med brukernavn og link for å tilbakestille passordet. Sekretariatet har brukernavn og passord til alle fylkene, MEN alle fylkene har fått link for å tilbakestille passordet. Dersom noen i fylkesstyret har tilbakestilt passordet så har dessverre ikke sekretariatet den nye informasjonen.  Det er valgfritt å tilbakestille passordet. Vennligst oppgi nytt passord til sekretariatet ved endringer (anbefalt passord som inneholder små og store bokstaver, tall og symboler). Alle i styret skal ha tilgang til og informasjon om brukernavn og passord.

Merk: Dersom dere er logget på som tillitsvalgt eller som medlem, så dette logges av først – ellers så kommer dere ikke inn på administrasjonssiden.
Tips: Dere trenger ikke å logge dere inn som medlem ellertillitsvalgt – ved å logge dere på som «red-fylke» på administrasjonssiden vil dere ha tilgang til innholdet både på medlemssiden og tillitsvalgtssiden.
Link:   www.fosterhjemsforening.no/administrasjon

For å gjøre endringer, les brukerveiledning for fylkesforeningene.

Ved spørsmål eller problemer, så er det bare å ringe sekretariatet eller sende en mail til organisasjonssekretaer@fosterhjemsforening.no.

Lykke til!

September 2015:

New Element har fått tidsfrister på å bli ferdige med hjemmesiden. Gi beskjed til Sandra på organisasjonssekretaer@fosterhjemsforening.no om dere ønsker informasjon lagt ut på fylkessidene. Brukerveiledning for redigering kommer fortløpende så snart denne kommer inn.

August 2015:

Foreløpig har ikke fylkene mulighet for å gjøre endringer på sine sider. Ønsker dere å gjøre endringer på sidene, gi beskjed til Sandra på organisasjonssekretaer@fosterhjemsforening.no om de nye endringene samt legge ved eventuelle filer som skal legges ut.