Anne Birgitte Løvlien er en superverver!

Jeg heter Anne Birgitte Løvlien, er en dame på 57 år og familien min har vært fosterhjem i 15 år.

De beste til å verve nye medlemmer er fosterforeldrene selv. Det er de som er foreningen ❤️ Vi i Hedmark har godt samarbeid med kommunene og Bufetat. De tipser nye fosterhjem om oss, og vi har fagdager og kurs sammen med dem – og det fremmer rekruttering.

Våre egne aktiviteter for HELE familien skaper gode opplevelser som gjør at fosterforeldrene snakker varmt om foreningen til andre fosterforeldre. Vi har også sendt ut SMS til våre private venner på kontaktlisten og vervet støttemedlemmer.

Mine ververtips er:

• Informere om aktiviteter og oppmuntring til å verve
  • Det er enkelt å melde seg inn via hjemmesiden og på SMS
  • Foreningen har gode medlemsfordeler som hjelper og som gir glede
  • Vi er der for medlemmene, og har jevnlig kommunikasjon ut på e-post og på Facebook.
  • Medlemskap i Norsk Fosterhjemsforening styrker fosterhjemmet og vi står SAMMEN, er SYNLIG og STERKE!