Velkommen til Norsk Fosterhjemsforening Østfold

Aktiviteter

Foreningen bestreber seg på å ha aktiviteter for våre medlemmer – noe for enhver smak. Denne høsten tilbyr vi Familiehelg på hotell i Vestfold, familiedag på Inspiria, kosedag for de som har behov for en skjermet atmosfære, adventskos på en bondegård, samtalegrupper to steder i fylket samt veiledning. Se under «aktiviteter» til høyre og husk å melde fra din interesse for å være med i foreningens facebookgruppe. Av personvernhensyn er den hemmelig, og du må derfor ta kontakt med styret for å bli lagt til.

Ny post- og kontoradresse

Norsk fosterhjemsforening Østfold fikk nye kontorlokaler i januar 2017. Dette er lyse og trivelige lokaler i den gamle skofabrikken på Høyda i Moss. Dere finner oss rett bak G-MAX og Jysk i Varnavegen. Adressen er:

Norsk fosterhjemsforening Østfold

Tor Sørnes veg 19, Inngang A

1523 Moss

COS-P – circle of security.

Se mer info under medlemsnytt.

På vår side har du mulighet for å finne ut mer om hvem vi er. På den høyre siden kan du navigere deg rundt og lese om våre aktiviteter, hvem vi er, nyheter, hvordan du kan ta kontakt med oss og andre alternativer.

Det er styret i hver fylkesforening som er ansvarlig for aktiviteter og andre tilbud lokalt. For at du som medlem skal få mest mulig ut av ditt medlemskap er vi i styret avhengig av tilbakemeldinger og tips vedrørende aktiviteter, samlinger eller lignende som du ønsker at foreningen skal arrangere. Du finner vår kontaktinformasjon i menyen til høyre.

E-post og adresse
Vi sender ut informasjon kun via epost. Vær vennlig å meld i fra om ny eller forandring av epostadresse.

Vi trenger deg!
Det er styret i hver fylkesforeningen som er ansvarlig for aktiviteter og andre tilbud lokalt.  For at du som medlem skal få mest mulig ut av ditt medlemskap er vi i styret avhengig av tilbakemeldinger og tips fra deg vedrørende aktiviteter, samlinger eller lignende som du ønsker  at foreningen skal arrangere. Du finner vår kontaktinformasjon i menyen til venstre.

Følg oss på Facebook
Facebook har blitt en viktig informasjon- og kommunikasjonskanal som foreningen ønsker å benytte aktivt. Vårt mål er å bruke Facebook til å spre informasjon om foreningens arbeid og aktiviteter, samt viktige hendelser tilknyttet fosterhjemsområdet. Videre ønsker vi å legge til rette for dialog med dere som medlemmer, tillitsvalgte og andre som ønsker å følge oss.

Hvorfor følge oss på Facebook?
Her er to gode grunner til at du bør like Norsk Fosterhjemsforening:

1. På Facebook vil du få informasjon om det viktigste som skjer i foreningen, nye høringer og lovendringer, kurs og aktiviteter, samt aktuelle nyhetssaker.
  2. På Facebook kan du hjelpe oss med å synliggjøre foreningen gjennom å spre vårt budskap og saker.

Du finner oss:

• Ved å trykke på Facebook logoen under.

Tipping

Vi minner også at det er mulig å støtte oss med grasrotandel, nr 875 673 122.
Vi takker alle som støtter oss!

Click here to add your own text