Velkommen til Norsk Fosterhjemsforening Oslo

Vi i Norsk Fosterhjemsforening Oslo er er ansvarlig for aktiviteter og andre tilbud lokalt. For at du som medlem skal få mest mulig ut av ditt medlemskap er vi derfor avhengig av tilbakemeldinger og tips vedrørende aktiviteter, samlinger eller lignende som du ønsker at foreningen skal arrangere. Du finner vår kontaktinformasjon i menyen til høyre.

E-post og adresse
Vi sender ut informasjon via epost og brev. Vi er mest glad i e-post, siden utsendelse av brev med posten er dyrt både i forhold til porto, konvolutter, utskrifter og jobben med å sende ut.

Håper derfor alle som ikke har registert sin e-post adresse om å gjøre det. Send enten til NFF sentralt eller til oss på oslo@fosterhjemsforening.no. Og husk: MELD I FRA OM ADRESSEFORANDRING!

Vi trenger deg!
Det er styret i hver fylkesforeningen som er ansvarlig for aktiviteter og andre tilbud lokalt.  For at du som medlem skal få mest mulig ut av ditt medlemskap er vi i styret avhengig av tilbakemeldinger og tips fra deg vedrørende aktiviteter, samlinger eller lignende som du ønsker  at foreningen skal arrangere. Du finner vår kontaktinformasjon i menyen til venstre.

Vi er på Facebook
Her legger vi ut nyheter, tips om kurs, informasjon om arrangementer og annet aktuelt. Vi oppfordrer alle våre medlemmer om å følge med her. Her finner du gruppen.

Støtteannonser Oslo