Norsk Fosterhjemsforening fyller 35 år!

Norsk Fosterhjemsforening fyller 35 år i 2016 og vi skal feire dette med fagseminar og jubileumsmiddag.

Det har beklageligvis kommet med en feil i siste utgave av Fosterhjemskontakt, nr. 2/16. Feilen ligger på s. 42 og gjelder invitasjon til Norsk Fosterhjemsforenings fagjubileum og informasjon om jubileumskonferanse for Vigdis Bunkholt.

Påmeldingsfristen for Norsk Fosterhjemsforenings fagjubileum er 10.06.2016.
Ved spørsmål kan du ta kontakt med post@fosterhjemsforening.no eller ringe 23 31 54 00.

Invitasjonen ligger på hjemmesiden, klikk her. Der finner dere også viderekobling til påmeldingsskjemaet.
Det er begrenset med plasser – så om dere vil delta bør dere melde dere på raskt for å få plass (maks 100 personer)

Program og påmeldingsinformasjon for jubileumskonferanse for Vigdis Bunkholt vil bli lagt ut på www.barnevernsambandet.no i løpet av mai. Ved spørsmål kan du ta kontakt med post@barnevernsambandet.no