Gi bort ett støttemedlemskap i Norsk Fosterhjemsforening, som koster 540 kr for et år. Dette er en fin mulighet å støtte foreningens arbeid i å være en aktiv pådriver for å heve kvaliteten på alle plan innen fosterhjemomsorgen! I støttemedlemskap inngår 6 nr. av tidsskriftet Fosterhjemskontakt. Du får tilsendt et gavebevis å gi til den du ønsker gi medlemskapet til! Klikk her for å gi bort ett støttemedlemskap.

Gi bort ett abonnement av Fosterhjemskontakt, som koster 350 kr for et år. Den som mottar gaven får 6 nr. av Fosterhjemskontakt i 2018. Fosterhjemskontakt tar opp ulike temaer med tilknytning til fosterhjemsarbeid som er nyttig og inspirerende for fosterforeldre, saksbehandlere i barnevernet og andre fagfolk. Du får tilsendt et gavebevis å gi til den du ønsker gi abonnementet til! Klikk her for å gi bort ett abonnement.

Vi har også en nettbutikk som er full av fine julegaver. Her finner du blant annet reflekser, isskraper, bøker og annet spennende!