Velkommen til siden for medlemmer i Norsk Fosterhjemsforening!

Her har våre medlemmer mulighet for å logge seg inn å lese ulike artikler som tidligere har blitt utgitt i tidsskriftet Fosterhjemskontakt. Her kan det leses artikler fra Juridisk spalte, Spør Rådgiver, generelle artikler og Innsidene.
Denne siden er under arbeid – plutselig er noe nytt å lese og sette seg inn i!

Se ellers under menyvalget Vårt arbeid for å få mer informasjon om rådgivningen og tidsskriftet Fosterhjemskontakt.

Du må være innlogget som medlem eller tillitsvalgt for å få tilgang til dette innholdet.

Medlemsfordeler:

• Landsdekkende Rådgivningstelefon – åpen hver torsdag mellom 09-15, telefon 465 00 847.
    Vår rådgivningstjeneste gir medlemmer mulighet til å drøfte og snakke med en fagperson om situasjoner og problemstillinger som oppleves som vanskelige.
  • Likepersonsamtaler dersom du trenger å lufte tanker eller hjerte med en av våre frivillige likepersoner.
  • Spørsmål og svar på nett – her har vi samlet aktuelle spørsmål og svar for deg som er eller skal bli fosterhjem.
  • Sjekkliste for fosterforeldre ved inngåelse av fosterhjemsavtalen.
  • Tidsskriftet Fosterhjemskontakt med aktuelle artikler innen forskning på feltet, jus, rådgivning, kurs, aktiviteter i foreningen m.m.
  • Samarbeidsadvokater med en gratis avklaringssamtale og avtalepris for våre medlemmer.
  • Samvær og kontakt med andre fosterforeldre i ditt distrikt gjennom blant annet familiesammenkomster, møter, fagsamlinger og likemannsgrupper. Mer informasjon kan du lese i det enkelte fylket.
  • Kompetansepåfyll gjennom kurs, seminarer og andre aktiviteter som arrangeres sentralt i foreningen og i fylkesforeningene.
  • Medlemspris på kurs og konferanser, temahefter, barnebøker, video og annet salgsmateriell.
  • Mulighet for påvirkning gjennom styrearbeid i foreningen.
  • Andre medlemsfordeler foreningen kan tilby.

Brukernavn og passord blir tilsendt i velkomstmailen ved registrering.
Mangler du brukernavn / passord, ta kontakt med sekretariatet på epost.
Pålogginginformasjonen endres årlig.

Dersom det er behov for ytterligere informasjon ta kontakt med sekretariatet.