Velkommen til fagsamling – 2021

Norsk Fosterhjemsforening Østfold og Norsk Fosterhjemsforening Buskerud har​ ​gleden av​ ​å​ ​invitere dere til ​fagsamling(kurs) og ​årsmøtehelg.

Lørdag​ 6.​ ​til​ ​søndag​ ​7.​ ​februar​ ​2021​ ​på​ ​Leangkollen hotell i Asker

• Samlingen starter lørdag formiddag kl.10.00, og med registrering fra kl. 09.00.
  • I løpet av helga møter vi mange andre fosterforeldre som vi kan utveksle erfaringer og ha gode samtaler med.
  • Kurs/fag lørdag formiddag
    • EMD-sakene og relevante juridiske temaer for fosterforeldre. Det blir anledning til å stille spørsmål. Foreleser: professor Kirsten Sandberg, juridisk fakultet, UiO.
  • Lunsj lørdag
  • Kurs/dag lørdag ettermiddag
    • Flerkulturelle fosterhjem. Foreleser: Zafar Anjum.
  • Middag lørdag kveld.
  • Kurs/fag søndag formiddag
    • Foreleser: Trine Wengen m/flere.
  • Årsmøte søndag formiddag.
  • Helgen avsluttes med lunsj søndag.

Etter ønske fra en del medlemmer, avholder vi i år samlingen kun for de voksne. Fag, nettverksbygging og erfaringsutveksling skal stå i fokus i tillegg til sosialt samvær.

Pris: 2500 kr per person i dobbelt- eller enkeltrom. Det inkl. kurs, to lunsjer, én treretters-middag og én frokost samt kake/kaffe.