Velkommen til Norsk Fosterhjemsforening Buskerud

På vår side har du mulighet for å finne ut mer om hvem vi er. På den høyre siden kan du navigere deg rundt og lese om våre aktiviteter, hvem vi er, nyheter, hvordan du kan ta kontakt med oss og andre alternativer.

Vi trenger deg!

Det er styret i hver fylkesforening som er ansvarlig for aktiviteter og andre tilbud lokalt. For at du som medlem skal få mest mulig ut av ditt medlemskap er vi i styret avhengig av tilbakemeldinger og tips vedrørende aktiviteter, samlinger eller lignende som du ønsker at foreningen skal arrangere. Og skulle du ha et ønske om å bli medlem av styret og bidra til å gjøre en forskjell, så er du veldig velkommen. Vi trenger kanskje akkurat deg.

Du finner vår kontaktinformasjon i menyen til høyre.

E-post og adresse!

Vi sender ut informasjon via epost. Vær vennlig å meld i fra om forandring av e-postadresse.

Følg oss på Facebook!

Facebook har blitt en viktig informasjon- og kommunikasjonskanal som foreningen ønsker å benytte aktivt. Vårt mål er å bruke Facebook til å spre informasjon om foreningens arbeid og aktiviteter, samt viktige hendelser tilknyttet fosterhjemsområdet. Videre ønsker vi å legge til rette for dialog med dere som medlemmer og oss i styret. Facebook siden er nå blitt endret til en hemmelig gruppe, da vi ønsker å ivareta tryggheten og sikkerheten til det å være en fosterfamilie.

Ønsker du å bli medlem av denne facebook gruppen må du først og fremst være medlem av Norsk Fosterhjemsforening Buskerud, så kan du sende oss en forespørsel på mail om å bli medlem av FB gruppen.

Hvorfor følge oss på Facebook?

Her er to gode grunner til at du bør like Norsk Fosterhjemsforening:

1. På Facebook vil du få informasjon om det viktigste som skjer i foreningen, nye høringer og lovendringer, kurs og aktiviteter, samt aktuelle nyhetssaker.
  2. På Facebook kan du hjelpe oss med å synliggjøre foreningen gjennom å spre vårt budskap og saker.

Tipping!

Grasrotandel: Vårt org.nr.: 991908153
Vi takker alle som støtter oss!