BLI MEDLEM!

Fosterhjem, besøkshjem og beredskapshjem har et utrolig viktig samfunnsoppdrag – kanskje det aller viktigste?

Klikk her for å bli medlem!

Norges mest sårbare barn under omsorg får en ny mulighet, mange får et helt nytt liv som gir de mulighet til å bli trygge voksne med god livsmestring. Det er et spesialisert omsorgsoppdrag som krever skreddersøm til hvert unike barn og deres livsverden, samt til omsorgshjemmet der barnets liv leves og utvikles!

Norsk Fosterhjemsforening jobber for at barn som er omsorgsplassert, og deres omsorgsbase, får det de trenger for å ha trygge og forutsigbare rammer. Vi er her også for å være et fellesskap for familiene, både de voksne og barna – vi er her for å kunne hjelpe, dele erfaringer og gi gode råd.
Klikk her for å lese mer om våre medlemsfordeler!

• Hvem kan bli medlem?

Alle typer godkjente fosterhjem, beredskapshjem, familiehjem, besøkshjem kan bli medlemmer hos oss. Medlemskapet koster 570,- pr kalenderår.

• Hvem kan bli støttemedlem?

Alle kan bli støttemedlemmer! Enkeltpersoner, lag, foreninger, bedrifter, barnevernstjenester, private fosterhjemsaktører og tilsvarende ordninger er alle velkomne som støttemedlemmer. Det er også besteforeldre eller andre pårørende. Et støttemedlemskap koster 250,- pr kalenderår (uten Fosterhjemskontakt).

• Hva kan tjenestene gjøre?

Kommunale barnevernstjenester og andre private fosterhjemsaktører oppfordres også til å melde inn sine fosterhjem og andre godkjente ordninger, og betale medlemskap for disse!

Gjennom å bli medlem samtykker jeg til Norsk Fosterhjemsforenings personvernerklæring.

Vil du bli medlem eller støttemedlem i Norsk Fosterhjemsforening?

Send kodeord:
FOSTERHJEM til 2003 (570kr per år) for hovedmedlem
eller
HEIAFOSTERHJEM (250 kr per år) for støttemedlem

Når du blir medlem via SMS, blir oppgitt beløp belastet din telefonregning.
For å avslutte: Send kodeord og STOPP til 2003. F.eks: FOSTERHJEM STOPP

Ønsker du å avslutte ditt medlemskap? Ta kontakt med sekretariatet!