Arendalsuka

For tredje år på rad stiller Norsk Fosterhjemsforening med stand på Arendalsuka for å møte og påvirke politiske partier. I år har Norsk Fosterhjemsforening invitert alle politiske parti for å få et møte med en av deres politiker ved standet. Vårt spørsmål vil være i hvilken grad deres parti vil arbeide for å sikre fosterbarnets og fosterhjemmets grunnleggende juridiske rettigheter, og om vi kan regne med partiets støtte i disse sakene.

Avtaler så langt under uken:
Tirsdag kl. 13.00: Besøk fra Frp Inger Gedich Losius
Tirsdag kl. 16.00: Besøk fra MDG Mona Nicolaisen
Onsdag kl. 11.00: Besøk fra Sp Kjersti Toppe
Onsdag kl. 13.00: Besøk fra Krf Geir J Bekkevold
Torsdag kl. 14.00: Besøk fra Venstre Ketil Kjenseth
Hele uken kjører VOFO rebus fra stand til stand – en av bokstavene kan du hente hos oss!

På plass vil Norsk Fosterhjemsforening bli representert av Fylkesforeningen Aust-Agder, Hovedstyre og sekretariatet. Velkommen til oss for samtale og informasjon om fosterhjem. Vi oppdaterer løpende på Facebook og web hele uken.

Vi ses på Kanalplassen 2 i Arendal!